2022 Toyota C-HR hybride met prijzen vanaf 31.295

2022 Toyota C-HR hybride met prijzen vanaf 31.295

Maak kennis met de Toyota C-HR HYBRID en het is tijd om ermee de weg op te gaan.

De Toyota C-HR is een stijlvolle gezinsauto met keuze uit twee voordelige hybride motoren. De Toyota C-HR is een compacte SUV die makkelijk te besturen en goedkoop te starten is, maar ook ideaal voor wie de neiging heeft zijn auto op de parkeerplaats kwijt te raken omdat hij beslist opvalt.

2022 Toyota C-HR HYBRID

Sommige van die SUV's zijn niet veel meer dan hatchbacks met een iets hoger onderstel en een paar extra stukken plastic.

Zeker, je krijgt een heleboel lompe zwarte plastic bumpers en zijskirts, maar de hoekige koplampen, sterk verfrommelde zijkanten en aflopende coupe-achtige daklijn van de Toyota C-HR laten hem er een stuk sportiever uitzien dan een traditionele boxy SUV. De 2019 make-over heeft de auto zwevende LED-knipperlichten, nieuwe voor- en achterbumpers en nieuwe voor- en achterlichten gegeven, zodat hij er nu nog opvallender uitziet.

2022 Toyota C-HR HYBRID

Klim naar binnen en je zult zien dat het interieur van de Toyota C-HR net zo flamboyant is aan de buitenkant, en de kwaliteit is in 2019 iets verbeterd met soft-touch kunststoffen gebruikt op de binnenkanten van de voorportieren.

Je krijgt een streeplijn die van de voorportieren naar het dashboard loopt, en veel reliëfkunststof dat de grille met diamantpatroon van de C-HR nabootst. Helaas, terwijl sommige van deze oppervlakken voelen mooi en zacht, het onderste derde van het instrumentenpaneel en al het plastic in de achterbank zijn hard.

2022 Toyota C-HR HYBRID

Dat gezegd hebbende, Toyota voelt aan als een zeer solide auto, dus het is jammer dat het infotainmentsysteem niet solide presteert. maar 2019 zag de toevoeging van Apple CarPlay en Android Auto aan de functielijst, zodat u Toyota's systeem kunt vermijden en de veel intuïtievere bedieningselementen van uw Apple- of Android-smartphone kunt gebruiken. 


De Toyota C-HR is ook niet zo breed. Zeker, er is genoeg ruimte voor grotere volwassenen aan de voorkant, maar de kleine achterruiten en aflopende daklijn maken het gevoel nogal donker aan de achterkant. De kofferruimte is ook beduidend kleiner dan die van vrijwel alle andere SUV's van vergelijkbare grootte.

 De kleine ramen maken de Toyota C-HR ook vrij moeilijk te zien van buitenaf, maar hij wordt tenminste geleverd met parkeersensoren om u te helpen hobbels bij lage snelheid te vermijden. De besturing is ook lekker licht, zodat het geen probleem is om hem door de smalle straten van de stad te rijden, en de vering doet zijn werk behoorlijk goed door hobbels en kuilen weg te werken.

De Toyota C-HR stuurt verrassend goed op bochtige wegen. Hij heeft voldoende grip en buigt nauwelijks door in scherpe bochten, dus er is geen reden voor uw passagiers om zich misselijk te voelen van de auto.
Noch de -liter turbo1,2charged noch de 1,8-liter benzine-elektrische hybride van Toyota voelen bijzonder sportief aan, maar ze zijn allebei behoorlijk vlot en hebben een behoorlijk goed brandstofverbruik.

De nieuwe 2,0-liter benzine-elektrische motor, die in 2019 wordt gelanceerd, is de keuze van de reeks en biedt een combinatie van redelijke prestaties en een verrassend goed brandstofverbruik.

vanaf €. 31.295

Emily A.

Vorig Nieuws2022 Opel INSIGNIA GRAND SPORT met prijzen vanaf 45.249
Volgende NieuwsBereid je voor op een nieuwe ontmoeting met de 2022 Peugeot 508