2022 NIEUWE RANGE ROVER vanaf 160.385

2022 NIEUWE RANGE ROVER vanaf 160.385

De nieuwe Range Rover is trouw aan zijn roots en perfect voorbereid op de toekomst, maar bent u er klaar voor om er een geweldige tijd mee te beleven?

De Range Rover is een luxe, comfortabele en indrukwekkende terreinwagen. Hoewel hij misschien niet zoveel passagiers vervoert als sommige alternatieven, heeft hij toch een beter infotainmentsysteem. De Range Rover is qua afmetingen vergelijkbaar met zijn rivalen, maar de Range Rover overtreft ze op het gebied van off-road capaciteiten.

2022 NEW RANGE ROVER

De Range Rover ziet er absoluut schitterend uit, maar hij kan ook veel meer aan dan de gebruikelijke besneeuwde wegen of glad terrein.

Ook op het gebied van interieur laat hij zijn concurrenten achter zich. Bijna alles in de Range Rover is leverbaar in zacht leder, pluche tapijt of aluminium bekleding die koel aanvoelt. Niet alleen dat, de verschillende knoppen en hendels op de Range Rover zijn te duur om aan te raken, en er zijn vele manieren om het interieur naar uw smaak in te richten.

2022 NEW RANGE ROVER

Alle Range Rovers hebben ook een infotainmentsysteem met drie schermen. Er is een scherm achter het stuurwiel, een scherm in het midden van het instrumentencluster en daaronder een scherm waarmee u de klimaatregeling, de rijmodi en de stoelverwarming kunt wijzigen. Qua gebruiksgemak loopt het touchscreen van de Range Rover iets achter op zijn andere rivalen wat betreft de draaiknopbediening, maar u zult het waarschijnlijk nooit opgeven.

2022 NEW RANGE ROVER

De Range Rover met vijf zitplaatsen heeft misschien geen zeven zitplaatsen zoals zijn rivalen, maar de vijf zitplaatsen die hij bood, waren bijzonder royaal. Met meer dan voldoende ruimte voor uw langste vrienden om zich voor en achter uit te strekken, kunt u het premium model Autobiography overwegen, met twee luxe zetels in de vorm van een sofa in plaats van de traditionele achterste rij met drie zitplaatsen.

2022 NEW RANGE ROVER

Range Rovers vervoeren niet alleen comfortabel mensen, hun kofferbak is absoluut gigantisch. Er is ruimte voor een paar grote tassen of koffers met de achterbank op zijn plaats, en als je ze opklapt, is er ruimte voor twee fietsen.

Toch heeft het plug-in hybride model accu's onder de 5 cm verhoogde kofferbodem om ze te herbergen, en de benzine- en dieselmotoren van de Range Rover zijn krachtig genoeg om geruisloos te trekken op snelwegsnelheden, zelfs als je de kofferbak tot de rand vult. Een zescilinder dieselmotor is ideaal als u een combinatie van snelweg en stad rijdt, maar als u zelden de stad uitgaat, is de 3,0-liter benzine of plug-in hybride versie de moeite waard.

 

Als dat niet bijzonder opwindend klinkt, kun je een 565 hp supercharged benzine V8-model krijgen, maar dat is duur in aanschaf en je kent de binnenkant van tankstations heel goed. De plug-in hybride versie is luxueus en zuinig.

Welk model u ook kiest, u zult de Range Rover uiterst ontspannend vinden om in te rijden. U kunt uw Range Rover nog een stap verder brengen door te kiezen voor de optionele combinatie van cruise control en lane keeping assist, die voor u optrekt, remt en uw Range Rover in zijn rijstrook stuurt, mits u uw handen aan het stuur houdt.


 De Range Rover is een serieuze terreinwagen en is uitgerust met talrijke voorzieningen die u veiligheid bieden wanneer u buiten de gebaande paden rijdt. De intelligente vierwielaandrijving helpt elke band om de grip op gladde ondergrond te maximaliseren, en de wielophanging houdt de omvangrijke carrosserie stabiel op het zwaarste rotsachtige terrein.

Daarom biedt de Range Rover een mix van luxe en terreineigenschappen die weinig auto's kunnen evenaren, zo niet het meeste plezier op een landweggetje. 
vanaf € 160.385

Emily A.

Vorig Nieuws2022 Mini Countryman PLUG-IN Hybrid met prijzen vanaf 42.290
Volgende Nieuws2022 Maak kennis met de nieuwe NISSAN JUKE